Pages

Khamis, 28 Julai 2011

Malaysia VS Singapore

Assalamualaikum..

Demam bola sudah pun bermula. Kaunter-kaunter tiket bola habis dijual di seluruh tempat semalam tetapi pagi ini dikhabarkan pihak FAM telah mengeluarkan sebanyak 1000 tiket lagi. Banyak yang mengadu tidak dapat beli tiket, malah ada yang sanggup bayar harga yang tinggi semata-mata untuk satu tiket. Ini lah yang dinamakan demam bola. Saya pun tidak terkecuali dalam mencari peluang untuk mendapatkan sekeping tiket. Syukur alhamdulilah, pagi ini saya dapat tiket yang ditempah oleh kawan saya. Ini pertama kali saya memegang tiket masuk untuk menyaksikan perlawanan bola sepak bertaraf dunia. Selama ni saya hanya menonton di televisyen saja, sorak dari luar televisyen hingga hilang suara esoknya. Tapi itulah pengalaman, jika di stadium pasti suasananya jauh berbeza. Harap perlawanan kali ini dapat memihak kepada pasukan harimau malaya kita. Semoga usaha dan kesungguhan yang kuat dapat membuahkan hasil..insyallah, AMIN

Tiada ulasan: